administratief medewerkers financiële dienst

Functie

Als administratief medewerker bij de dienst boekhouding en belastingen van de afdeling financiële zaken sta je samen met je collega’s in voor de organisatie, uitvoering en opvolging van de financiële administratie. Je zorgt dat de verschillende entiteiten de boekhoudkundige opdrachten verrichten in overeenstemming met het financieel beleid van de organisatie.

Een greep uit je takenpakket

Cel uitgaven Facturen verdelen onder de diensten, contact houden met de leveranciers , besonnen aanmaken en goedkeuren, derdenfiches aanmaken. Cel ontvangsten Opmaken uitgaande facturen, debiteurenbeheer , klanten contacteren en controleren, burgers met vragen over belastingen helpen. Cel financiële verrichtingen controle kassa’s en afrekening van provisies en dagontvangsten, doorboeken van facturen , betaalopdrachten aanmaken en rekeninguittreksels boeken. Assistentie bieden bij maandelijkse aangifte BTW . Opmaak collegebeslissingen. Jouw profiel Je voldoet aan de diplomavereiste die geldt voor het niveau waarin de functie gesitueerd is secundair diploma of gelijkges . Je combineert resultaatgericht en nauwkeurig werken. Je bent stressbestendig, integer en flexibel . Je bent een teamspeler en werkt constructief samen met anderen. Je bent klantgericht en communicatief vaardig . Het is een troef wanneer je al kennis hebt over BTW, verwerking van in- en uitgaande facturen, Employerbelasting en Excel.
Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...) Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren Documenten coderen, klasseren en archiveren Aanbod Een voltijdse of deeltijdse functie (vanaf %) in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur . Weddeschaal C-C min. € ., en max. € ., (bruto per maand op basis van een voltijdse aansing). Relevante ervaring (ook uit de privé) kan meegenomen worden. Een werkgever die veel aandacht heeft voor een gezonde balans werk-privé glijtijdenregeling minstens dagen verlof op jaarbasis (op basis van een voltijdse aansing). Maaltijdcheques van € per volledig gewerkte dag (u). Gratis hospitalisatieverzekering. Optionele thuiswerkvergoeding van euro per maand. Fietsvergoeding en/of % terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer. Ecocheques t.w.v. euro/jaar en lokale handelaarsbonnen t.w.v. euro/jaar. de pensioenpijler . Aansluiting bij GDS-V (Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen) inclusief tal van kortingen en premies.

 


administratief medewerkers financiële dienst
2024-04-23 - 2024-05-21

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ZAVENTEM

Land: België
Postal Code: 1930
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share